orlanmedia - digitálna veľkoplošná tlač Košice za ceny ktoré prekvapia


Prejdi na obsah

Firemný marketing

Iné služby > Marketing

Hodnotenie celkovej marketingovej efektívnosti
Naše štandardné ale aj neštandardné dotazníky a rozhovory s kľúčovými pracovníkmi vo vašom podniku, umožnia diagnostikovať celkový prístup vašej firmy k trhu a k zákazníkom. Štúdia vám pomôže odhaliť vaše silne a slabé stránky v piatich hlavných znakoch marketingovej efektívnosti, medzi ktoré patri filozofia orientovaná na zákazníka, integrovaná marketingová organizácia, adekvátne marketingové informácie, strategická orientácia a efektívnosť jednotlivých činnosti. Aby bolo identifikovanie silných a slabých stránok objektívne, je možné kombinovať tuto štúdiu a zistiť názory nielen zamestnancov ale aj zákazníkov.

Meranie znalosti, imidžu a pozície značky
V rámci tejto štúdie preskúmame úroveň poznania značky a jej hodnotenia zákazníkmi. Porovnáme vnímanie a image vašej značky s konkurenciou a naznačíme konkurenčnú pozíciu vašej značky. Vo väčších korporáciách, skladajúcej sa z viacerých strategických podnikateľských jednotiek, sa niekedy stretávame tiež s potrebou preskúmať aj názory zamestnancov skupiny na image značky ich návrhy na zlepšenia. Pritom sa odhalí množstvo slabých stránok firmy, ktoré je treba zlepšiť. Ako v každej štúdii, aj v tomto prípade vám poskytneme odporúčania pre ďalšie zlepšenie.

Analýza nového produktu
Pred uvedením nového výrobku alebo služby na trh, je dôležité poznať najmä potreby a preferencie koncových užívateľov. Pri technologicky zložitejších výrobkoch alebo službách môže náš prieskum pomôcť vývojovému tímu spoznať napríklad nové nápady a potenciálne problémy spojene s novým produktom a zvoliť správnu, trhovo-orientovanú stratégiu. Oblasti využitia tohto druhu prieskumu sú rôzne. Patria sem projekty zlepšenia produktu, zhodnotenie nových nápadov tykajúcich sa produktu čí hľadanie oblastí využitia novej technológie. Prieskum môže byt tiež zameraný na nájdenie partnerov pre technologickú spoluprácu alebo identifikovanie správneho trhu pre inovovaný produkt. Analýza nového produktu môže byt súčasťou komplexnejšieho prieskumu.

Cenová analýza produktu
Správne ocenenie produktu si vyžaduje nielen poznať vlastne náklady, ale aj cenovú citlivosť zákazníkov čí úroveň cien konkurencie. V každom prípade vám naše spravodajstvo prinesie aktuálne poznatky, ktoré môže využiť pri vašej cenovej stratégii i pri samotnej cenotvorbe.

Zhodnotenie efektívnosti predaja/distribúcie
Vyber správneho mixu distribučných kanálov a optimalizácia ich výkonu je kritickou oblasťou viacerých firiem. Pomôžeme vám maximalizovať efektívnosť zhodnotením predajných miest čí distribučných kanálov, pričom vám odporučíme alternatívne spôsoby oslovovania klientov a rozvíjania spôsobilosti organizácie predaja. Alternatívou tiež môže byt tiež audit predajní, kedy zhodnotíme predaj a zákaznícky servis v jednotlivých miestach predaja formou mystery shoppingu, pričom môžeme porovnať jednotlivé miesta predaja medzi sebou alebo s inými, konkurenčnými miestami predaja.

Hodnotenie účinnosti marketingovej komunikácie
Naše štandardné ale aj neštandardné dotazníky a rozhovory s kľúčovými pracovníkmi vo Vašom podniku, umožnia diagnostikovať celkový prístup Vašej firmy k trhu a k zákazníkom. Štúdia Vám pomôže odhaliť Vaše silné a slabé stránky v piatich hlavných znakoch marketingovej efektívnosti, medzi ktoré patri filozofia orientovaná na zákazníka, integrovaná marketingová organizácia, adekvátne marketingové informácie, strategická orientácia a efektívnosť jednotlivých činností. Aby bolo identifikovanie silných a slabých stránok objektívne, je možné kombinovať túto štúdiu a zistiť názory nielen zamestnancov, ale aj zákazníkov.

Prieskum spokojnosti a postojov zamestnancov
Mnohé úspešné podniky si uvedomujú akou dôležitou súčasťou podnikania sú ľudia a preto sa zaujímajú o ich potreby, postoje a spokojnosť. Vedia, že spokojnosť zamestnancov je základným predpokladom ich lojality a výkonnosti. Aby však zistili skutočné názory a potreby zamestnancov, môžu sa obrátiť na náš, aby objektívne a nestranne zhodnotili kde ma firma nedostatky. Okrem komplexného prieskumu rôznych faktorov ovplyvňujúcich spokojnosť zamestnancov, je možné sa zamerať aj na čiastkové oblasti, ako je napríklad odmeňovanie. V tom prípade je v prípade záujmu tiež možné urobiť napríklad aj externý, platový prieskum.


O nás | Iné služby | Naše technológie | Filozofia firmy | Kontakt | Mapa stránky


Sub-menu:


Zpäť na obsah | Zpäť na hlavné menu